HTML

Egyiptom

A King Tours nevű budapest utazási iroda hozzáálásáról

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Egyiptomi kalandok a King Tours utazási irodával

2008.01.07. 17:16 Egyiptom

Szeretnék közreadni egy - sajnos mindennapi - magyar utazási történetet:

Közel 1/2 millió Ft-ért (2 főre értve) a KING TOURS utazási Iroda (címe: 1056 Budapest, Írinyi u. 10., web: www.kingtours.hu) az alábbi szolgáltatásokat nyújtja, és ezt helyénvalónak tartja egy egyiptomi utazással kapcsolatban.

A történet zanzásítva, mert nem célunk, hogy halálra und magad:

Van egy utazási szerződésed amiben jól láthatóan szerepel a szolgáltatás. 5*, all inclusive ellátás. (A számítógép ördöge miatt került oda az a szám a PTK hatálya alá tartozó szerződésre, legalábbis erre hivatkoznak.)

Helyette egy 4*-os szállodát kapsz Hurghadán, amit más 3*-osként árul, de kicsire nem adunk.

Aztán hajnalban továbbállsz a nílusi hajóútra.

Megnézel mindent, ami egyébként csodaszép és tényleg ott van Egyiptomban függetlenül az utazási irodától.

Erre visszavisznek ugyanabba a szállodába ahol kezdted az utat. De nem baj, elviseled, hiszen másnap már a hosszabbításra lefoglalt és ezer forrásból letesztelt szállodában leszel.

Gondolod te...

De nem, reggel kiderül, hogy maradsz ahol voltál, mert hiába fizettél és igazolták vissza, nincs hely.

Oké, akkor viszont szeretnénk egy legalább olyan szállodát amit kinéztünk. Az sincs. Így mivel nem akartunk hajléktalanok lenni, maradtunk.

Volna...

Végül is maradtunk, bár délben kizártak minket a szobánkból (mindenünk odabennt), mivel valahogy elkeveredett állítólag az utazási iroda foglalása. Így délután 1/2 4-kor már ott tartottunk, hogy nagyon kezdtünk örülni, amikor megkaptuk az all inclusive karszalagot és végre bemehettünk a szobánkba 

Ehhez kellett  némi fenyegetőzés a magyar konzulátusra hivatkozással, és az idegenvezető odarendelése. (Arabul mi nem beszélni sajnos.)

Bár elment egy napod veszekedéssel és a nyaralás helyett a nap kérdése a hogyan is juthatnék be a cuccaimhoz a szobába lett.

Így ott maradtunk Hurghada szélén. Ebben annyi jó volt, hogy megismertük a reptéri menetrendet, mivel a szállodánk a kifutópálya végében volt. Azt azért meg kellett állapítani, hogy a leszálló repülőket meg lehet szokni, viszont a felszállókat nehéz, mert akkor remeg az ablak egy kicsit.

Aztán még annyit szeretnék elmesélni, hogy ott a helyszínen vetettünk fel jegyzőkönyvet a hiányosságokról, nehogy azt találják mondani, hogy itthon találtunk ki mindent.

Konklúzió:

Az utazási szerződést kidobhatod, mert abban hiába vannak olyanok, hogy ilyen esetben legalább olyan, vagy jobb szállodát kell biztosítani mint a lefoglalt, ezt próbáld meg érvényesíteni odakinnt, legalábbis a King Tours utazási irodánál.

A panaszlevélre válaszul számon kérnek, hogy mit mászkálsz napra, ha nem szabad, és miért reklamálsz, hogy nincs magyar idegenvezető, amikor van, mert tud magyarul is köszönni? Az nem elég? Micsoda igényes utas...

Meg különben is, el lett rontva a szerződés és ők ezt nem vették észre, de egyébként is az utas dolga. A csillagokat meg jobb ha az égen számolgatod...

Az viszont az iroda T. képviselője nem írja le, hogy telefonon is beszéltünk és ott olyan ígéretek hangzottak el egészen a pénz befizetéséig, amikből semmi nem teljesült.

Meg amúgy is, mit vagy elégedetlen, a szemeiddel láthattál szép dolgokat és ők elvittek oda.

A pénz befizetése után az irodavezető hölgy soha nem volt már elérhető, ők kétszer hívtak engem.

Először, hogy 3 helyett 4 napot hosszabbítsunk, mert a repülőt csak így tudják intézni, másodszor pedig indulás előtti napon, hogy nem 1/2 4-kor, hanem hajnali 3-kor kell a repülőtéren lenni.

A vége? Ennyi. A KING TOURS utazási irodától óvok mindenki.

Ha a fent leírtak valóságtartalmát kétségbe vonják, pereljenek be Tisztelt King Tours! Állok elébe, én alá tudom támasztani a leírtak minden betűjét.

Egyiptomról pedig annyit szeretnék írni, hogy érdekes ország, nagyon szép és izgalmas látnivalókkal. A fentiek ellenére nemhogy nem bántam meg az egyiptomi utat, de éppenséggel beleszerettem az arab világba. De ehhez semmi, de semmi köze az utazási irodának akik csak addig kedvesek amig cseng a kassza, utána tőlük azt csinálsz amit akarsz,  ott laksz ahol jut hely. Az mindegy mit vállaltak és mennyiért... 

Ha eljutsz oda csoda-dolgokat láthatsz, de jól válassz utazási irodát!

Kínáncsian várom a hasonló, vagy éppen ellentétes tapasztalatokról a megjegyzéseket.

8 komment

Címkék: vélemény turizmus én szórakozás utazás külföld egyiptom szállás álmok abszurd ügyfél king tours naív

A bejegyzés trackback címe:

https://egyiptom-kingtours.blog.hu/api/trackback/id/tr63288409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pelikan Jozsef (A tanu) 2008.01.28. 11:20:17

A kissebségi komplexusokat, az üldözési mániát mar kezelik, többé-kevésbé hatásosan. A rosszindulat ellen még sajnos nincs gyógyszer.
Sajnos ilyen a magyar, és ehhez amennyiben hozzáadjuk az ország lakságának 90% amely Mónika meg Balázs Show szinten tengődik.....
Kedves Tóth Úr, utazzon vidékre, támogassa a magyar belföldi turizmust, és a legjobba rokonlátogatás mert az ingyenes.

Egyiptom 2008.01.28. 11:36:08

A fenti komment magától a KING TOURS-tól érkezett:)
Pelikán József alias King Tours.
Szerintem a fentiekben sehol sincs leírva, hogy Tóth Úr...
Viszont tudják a King Tours-nál.
Ennyire hiteles a fenti hozzászólás.
A stílus pedig ugye maga az ember, ha nem tévedek.
Ezt a stílust kapod az utazás alatt végíg...
Azt hiszem jobb ha mindenki elgondolkodik érdemes-e megrizikózni egy utazást a King Tours-al.
Üdvözlöm a Kedves Utazási Irodát, viszont ettől a fentiek még igazak.
(A blog készítője, azaz Tóth Úr)

nenad · http://www.tenger.hu 2008.02.19. 21:56:51

he-he...

na itt egy másik, itt búvárokat szopatott a csapat: www.tenger.hu/news.php - "NO MORE FIESTA TRAVEL, NO MORE KING TOURS!"

Biberika János 2008.03.12. 20:25:36

Tóth úr hozzászólásához hozzácsapnám röviden saját tapasztalatainkat (én is csak dióhéjban, hogy ne untassak senkit, na meg mert rengeteget dolgozunk)
A megbeszéltekkel ellentétben nem Asszuánból Luxorba, hanem Luxorból Asszuánba ment a hajónk. Ez a Luxor-Hurghada busz 4 órája helyett a hosszabbításnál egy Asszuán-Hurghada 9 órás buszutat eredményezett cseh nyelvű idegenvezetővel (még jó, hogy makogunk angolul-németül-franciául), aki egy fantasztikus klímás helyre ületetett minket, ahol a klímát nem lehetett lekapcsolni, így dideregve utaztuk le a kinti időjárás miatt alulöltözve a kilenc órát. Hab volt a tortán, hogy a csehek miatt már csak a lábunknál fért el a csomagunk, ez az első sorban kilenc óra mozdulatlanságot biztosított. Más irodánál ilyenkor már ajándékbónt adnak. Jah, a busz délutáni(!) indulása miatt Asszuánban volt a délelőttünk program nélkül, szobából már ki kellett jönni, ebédet már nem adtak. És éjfél körül érkeztünk meg Hurghadára. Csodás.
Az esnai zsilipnél a szokásos 4-6 óra helyett kb. 30-36 órát állt a hajónk, elveszítve egy teljes napot. Állítólag nem fizettek illetéket. Ez még hozta magával, hogy így hajó helyett másnap Edfuba busszal mentünk, Kom-Ombót pedig csak sötétben láttuk este 21-kor (itt vannak a legszínesebb oszlopok állítólag). SZóval sokkal, de sokkal több a buszozás a programban, mint hinnétek.
Sajnos a mi idegenvezetőnk is legfőképpen a kávézóban várt meg minket, míg mi nézelődtünk, és a látnivalóknál töltött idő kétszeresét töltöttük kényszervásároltatással. Az ilyen boltlátogatást még megértem, de az ezzel töltött idő nem volt arányos az igazi látnivalókkal. Ráadásul a programban ezt mint múzeumokat tűntetik fel, de ezek sima boltok!
Nem vagyunk a kákán is csomót keresők, de ezekkel a dolgokkal igen sok időt veszítettünk, és nekünk pl. alig van szabadságunk, így két nap veszteség (a zsilipelés és az asszuáni kényszervárakozás-buszozás) érzékenyen érintett minket, főleg, mert két üres napért ketten kb. 80 ezret fizettünk, ami üres napért drága...
Hurghadából csak Kairói átszállással tudtak hazautat szervezni, ezen más irodával jöttek erősen csodálkoztak, nekik közvetlen járat volt. Persze lehet, hogy csak nekem drága az időm...
Még egy jótanács: el ne menjetek az 1001 Éjszaka Show programra Hurghadában! A Katyusa címü dalra ugrálnak az arabok orosz zászlóval folklór címén... Hihetetlen volt! 45 perc két főre 70 dollár, jól beszívtuk!
Amúgy ezeken a szervezési problémákon kívül Egyiptomot érdemes megnézni.Pl. az Anubis nevezetű irodáról csupa jót hallottam. Állítólag a busztetőre feldobott törött kerekű bőröndöt kicserélték. Ezek után én az ilyet el sem hittem...

Fejes Krisztina 2008.09.19. 12:04:27

Mi tavaly októberben mentünk a King Tours utazási irodával szobek 2 nílusi hajóútra.Életünk legnagyobb élménye volt. A fent leírtaknak mi nyomát nem tapasztaltuk.Hurghadából repülővel mentünk Kairóba,onnan repülővel Asszuánba.Egy nagyon kedves magyar származásu hölgy volt az idegenvezetőnk.Perfekt magyarul beszélt.Mindenhol órákat beszélt volna a nevezetességekről, ha az idő engedte volna.Minden percre pontosan, a bőröndjeinket 2 percig nem vittük sehol, hihetetlen jó szervezés volt.Én csak ámultam!Kairóban a piacon voltunk.Meg volt beszélve,hogy 6órakor találkozunk a busznál.Mi egy kicsit eltévedtünk, 6óra 10 perckor King Toursos táblákkal kerestek, és meg is találtak egy-kettőre.Amikor hajnalban kellett a repülőtérre menni, névreszóló reggelicsomagot kaptunk a recepción.Ha program volt, telefonon hivtak a kabinban.A hajón kértük, hogy visszafele Hurghadán mehetnénk-e másik szállodába,1 óra mulva már telefonáltak,hogy a 4csillagos helyett kaptunk egy 5 csillagost.Szóval fantasztikus élmény volt.Mi legközelebb is elmennénk ugyanerre az utra.Ja, és ez összesen 175.000Ft/fő volt 4 repülőuttal.

Fejes Krisztina 2008.09.22. 11:31:27

Tényleg Nadja volt.Nem jutott eszembe a neve.Nagyon aranyos volt, végig ő volt velünk.Velünk bulizott a hajón, esténként mindenről kifaggattuk az arab életről.Még a hétköznapi életről is rengeteg infót szereztünk.Egyébként nekünk a társaságunk is nagyon jó volt,12-en voltunk magyarok.Első naptól mindenhová együtt mentünk, együtt buliztunk a hajón.Szóval ez sem mindegy.Akkor nekem szerencsém volt.Én nem kételkedem a leírtakon,csak csodálkozom.Egyébként visszafele a repülőn a többiek /akik csak Hughadán nyaraltak/ panaszkodtak hogy nem az a szállás volt, nem az a stb.

Egyiptom 2009.06.04. 21:16:02

Nadja vérprofi, iszonyú sokat tud és szórakoztató az előadásmódja. Az utazási iroda sara, hogy - mi hosszabbítottunk - a név szerint lefoglalt tengerparti szálloda helyett csak egy városszéli, nem tengerpartit adtak (nem kevés pénzért). Ennek az oka egyébként csak annyi, hogy rengeteg orosz turista volt akkor, akik zsebből túllicitálták a mi foglalásunk és így örülhettünk, hogy volt hol lakni. A telepített idegenvezető azt mondta, hogy a szállodák a TUI-val és NECKERMANN-al nem packáznak annyit, mert sok vendéget visznek, viszont a KING TOURS-hoz hasonló kis irodákkal nem foglalkoznak, mert nem veszteség nekik az a pár ember akit miattuk elbukhatnak. Orosz pedig több van Egyiptomban, mint magyar. Ami miatt berágtam a KING TOURS-ra az az, ahogy a helyzetet kezelték. Utólag pedig mindenkinek azt mondták, hogy ő a hülye, a panasza egyedi és a többiek elégedettek voltak... Mi tartottuk a kapcsolatot a többiekkel is...
Azt meg versenyen kívül említette meg az iroda vezetője, hogy ugye nem gondolom komolyan, hogy ezeket a várható problémákat előre elmondja? Én hiszek a választás szabadságában, így komolyan gondolom és el tudtam volna dönteni, hogy megéri-e így nekem, vagy fizetek többet és megyek a Neckermannal. Az első komment pedig magáért beszél, mert a blog születése előtt én elküldtem az irodának, hogy mi és hol fog felkerülni a netre, így reagálhattak volna rá a nyilvánosságra hozatal előtt. Igaz akkor már helyszíni jegyzőkönyvön, panaszlevélen és millió telefonbeszélgetésen túl voltunk mindenféle eredmény nélkül (egy őszinte bocsánatkérés is lehet, hogy elég lett volna...), így nem is vártam mást tőlük.

gzdr 2010.02.22. 16:19:09

2010 február közepén voltunk a Medici Travel - King Tours szervezésében (nem tudom melyiküknek mi volt a pontos szerepe) Hurghadában a Sunrise Mamlouk hotelben 1 hétig. Csak jókat írhatok! A repülőgép (Boeing) tiszta volt, személyzete kedves és szolgálatkész (légitársaság: Travel Service). A szálloda gyönyörű és tiszta volt, a személyzet segítőkész, az étterem, ételválaszték (különösen a péksütemények választéka és minősége) és a felszolgálás igényes, a strand tiszta és jól felszerelt (nyugágyak, napernyő, törülközők, ételbárok, a teniszpályák salakja ugyan nem mindig volt a legsimább, de igyekeztek karbantartani. A King Tours által szervezett és vezetett programok jók voltak (kettőn vettünk részt: 1 napos luxori kirándulás és 1 napos Giftun szigeti hajóút). És végül az időjárás is szuper volt: 30 fok körüli meleg februárban! Keresnünk kellett az árnyékot! Fontos megjegyzés: A legelső utas bíráló véleménye helyett mi dicsérő véleményt írhatunk. Ebben azonban szerepe lehetett a korábbi bírálatnak is. Ha ez így van, köszönet a bírálónak, de a Kings Tours csapatának is, akik a kritikát észlelve bizonyára javítottak a szolgáltatásukon.
süti beállítások módosítása